Good mood

Åh herre jösses, vilken skön ledighet jag har haft! Började redan i fredags när jag efter jobbet gick med Anette till Liseberg och mötte upp Lisa och Tobias. Kollade en snabbis på A Camp, drack öl och hejjade på när det åktes karusell. I lördags stack vi till Näset och solade en stund. Tobias passade på att cykelträna någon timme medan jag, Lisa och Anette låg på en klippa och stekte. Kvällen avslutades med middag på Spice, rosé på Smaka och öl på Storans uteservering.
I söndags packade jag och Anette med oss muffins och jordgubbar och åkte till Marstrand för att hälsa på Kräftan. Tog en promenad runt ön, fantastiskt fint! Hann även med pizza på Lasse-Maja och mussel-pasta på Värdshuset innan vi fick skjuts tillbaka till stan av Kräftans chef. I måndags tog jag och Emma vagnen till Lundby badet, en utomhuspool i stil med Hjortens, där vi mötte upp Jenny, Frida, Fidde och sötaste tvillingtjejerna Nora och Stella. Även den kvällen avslutades på Liseberg där vi skulle kika på Allsången med Lotta, Kicki, Scotts och Thorleif. Det spelades också friskt på godishjulen och innan kvällen var slut drog vi runt på en tvillingvagn fylld med 8 kg(!) choklad, gosedjur och ballonger..
I går hängde jag och Anette i parken och bättrade på solbrännan. Hade min första lugna hemmakväll framför TVn efter att ha plockat lite hemma. Hur kan det bli så stökigt när man spenderar hela dagarna ute?

Idag var det, efter 4 dagars ledigthet, åter dags för jobb. I morgon är jag ledig igen och då bär det av till Näset med Anette. Skulle kunna vänja mig vid det här, 4 dagar ledigt, en dags jobb. Kanske är något att tipsa chefen om? Har förresten fått mitt kontrakt förlängt, jobbar heltid december ut. Me so happy!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mama also happy :)

2009-07-02 @ 21:31:06
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0