Pissed off!

Men vad faen?! Jag hade planerat att gå på Way out west i sommar eftersom jag är ledig och bor ett stenkast ifrån Slottsskogen där festivalen hålls.. Men till min stora besvikelse har de knappt bokat in några bra artister alls, och därför beslutade jag mig för att skippat och åka till Annie i Uppsala isf. Men så läser jag i tidningen idag att ROBYN ska spela nu! Sluta genast boka in bra artister nu när jag inte ska gå! Jäkla skit.. Sjukt irriterande..

Över till något lika irriterande. I morgon ringer min väckarklocka 04:30.. Flyger till Sthlm 07:00 för den traditionella uppdateringen.. Tack och lov har Sandra en snäll mamma som skjutsar oss till Landvetter så vi iaf slipper flygbussen. Alltid något..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en uuunderbar dag och kväll baby!

2009-07-15 @ 09:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0