Regn

Jaha, nu har då regnet kommit till västkusten.. Ganska skönt faktiskt efter en period av tropisk hetta. Och jag som ändå ska jobba hela veckan känner mig inte speciellt brydd. Kanske till och med kan betyda lite fler kunder på jobbet?

Chefen går på semester nästa vecka vilket betyder att jag får ta över hennes jobb med siffror, maila procent och index vidare till högsta hönset, räkna utgående produkter med mera, med mera.. Fick en genomgång i morse, hoppas jag inte strular till det..

Annars är det inte mycket nytt. Sticker iväg till Sthlm nästa vecka på update. Får ta flyget denna gång, 07:15-flyget närmare bestämt. Ännu en gång blir det till att pallra sig upp i ottan. Lyllo mig är tack och lov ledig två dagar efter trippen till huvudstaden så jag kan ta igen mig ordentligt.. Längtar till semester nu! Har tänkt byta väst mot öst och planerar att hänga i Nypan, Uppsala och Sthlm..

Hade en liten deppdag igår och sträcklyssnade på Winnerbäcks "Tidvis". Min klara favorit just nu..

Kommentarer
Postat av: Kusin

Du fixar det galant ju! =)

Vi tänkte avlägga visit 1 augusti om hon är hemma då? =) Kram på dig

2009-07-07 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0