Besegrad

Jag tror att jag måste erkänna mig besegrad. Vintern har vunnit över mig i år. Orkar inte kämpa emot längre, är konstant blöt om fötterna, kall om händerna, röd om nästippen.. Och det bara fortsätter att komma snö!

Lägesrapport 2010: Linnea vs. Vintern 0-1


Känner ett sådant jäkla behov av att åka bort nu! Till solen och värmen.. Kollade till och med på resor till Egypten i morse.. Skulle fan kunna åka till Polen om det bara var sol och 30 grader varmt nu. Men men. Har fått spara en veckas semester till sommaren (har nu SEX LEDIGA semesterveckor) och tar resterande strödagar sista helgen i mars. Då blir det Nypan och återträff med gamla 9:an. Nästan som två veckor i Thailand..

Letar förresten bra förfestställe till återträffen. Polisa tyckte Vallarna eller Jogersö, det har ju liksom funkat förut som hon sa.. Bättre förslag, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0