Fix och trix

Håller på att fixa lite grejer inför flytten. Har skickat efter kostnadsförslag på flyttstäd (exakt, jag tänker ta mig tusan INTE städa själv) samt lagt ut en annons om att sälja pianot.

Att packa är ju annars inte min starka sida, kan vänta med att packa en semesterväska till timmarna innan avfärd. För att inte nämna att FLYTTpacka! Kommer ihåg när jag för 4 år sedan flyttade från Nyköping till Götet, då drog jag ut på packningen så länge så att päronen tillslut fick komma och "starta igång" mig.
Men denna gången tänker jag vara ute i god tid! I helgen när jag är ledig är planen att gå igenom garderoben och sortera/slänga/donera. Ska även upp en repa på vinden för att kolla läget där..

Usch, känner redan nu stor motvilja till detta projekt.

Kommentarer
Postat av: Kusin

Glöm inte din fattiga föräldralediga kusin när du ska donera! ;)

Eller hennes sminkgalna dotter..

2012-02-15 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0