Midsommar

Det är något vajsing med Blogg-appen, vilket gör att jag inte kan uppdatera som jag vill då jag sällan är inne på datorn. Datorskrället går så jäkla segt nu också så jag är nära ett psykbryt..

Tänkte i alla fall dela med mig lite från mitt midsommarfirande.

Vi spenderade torsdag-lördag i Alingsås, i ett jättemysigt hus precis vid en sjö. Det var klassiskt midsommarväder (dvs skit) förutom på midsommaraftons morgon.. Vi lekte lekar, bla Norsk karaoke, SJUKT kul! Vi grillade, åt sill-lunch, jordgubbar med glass, drack gott från tidig morgon till sen kväll, pratade, skrattade, badade (inte jag, men andra galningar) mm. En helt toppenbra midsommarhelg med andra ord!

Lite bilder (från den soliga delen av dagen)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser härligt ut! Fiiiin klänning! Men den är ju inte svart? Tjusig är du iaf. Snart ses vi baby!

2012-06-28 @ 21:28:37
Postat av: PoLisa

Anonym? Jag är INTE anonym ;)

2012-06-28 @ 21:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0