Curling

Åh jag är helt slut.. Känner inte alls för att jobba i natt. Om nån vill tjäna en extra hacka så är det bara att komma förbi och hämta mitt stämpelkort så kan ni åka och jobba ist för mig. Bilen till bruket går vid 9. Anyone? Nähepp.

Har varit på stan hela dan idag och handlat julklappar åt min lillebror. Och inte åt honom som i till, utan åt honom som han ska ge bort. Ja, ni läste rätt. Som han ska ge bort åt andra, köpta av mig. Mamma brukar prata om curlingföräldrar. Är jag en curlingsyster då? Gör det mest för att jag tycker han har så mkt med skolan och träningen och så. Sen när jag börjar tänka efter så har ju jag minst lika mkt i mitt liv nu. En snabbkoll i kalendern visar att jag har noll jobbfria dagar fram tills jag flyttar. Precis, ingen ledig dag. Och på den obefintliga, lediga dagen ska jag hinna flyttpacka, söka jobb, träna, träffa vänner för tårdrypande farväl mm. mm. Ajfan. Ska genast gå och lämna tillbaka julklapparna i ren protest..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra att vara snäll! Du har lärt dej av mamma...se bara till att han betalar! Som plåster på såren kommer jag och hjälper dej att packa. Puss på dej.

2007-12-14 @ 23:34:43
Postat av: anton

jag hoppas paketen är bra och inte allt för dyra.!

2007-12-17 @ 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0