Herr slav?

Har funderat på det ett bra tag nu. Jag vill ha en slav. Ah, faktiskt. Fatta vad praktiskt det skulle vara.. Någon som lagar mat, tvättar, diskar, bakar scones tills jag kommer hem från nattskiftet, värmer upp min säng på vintern när det är galet kallt innan man ska lägga sig, fixar med allt som man måste va händig för att klara. Och framför allt, flyttpackar åt mig! Jag pallar inte och funderar starkt på att elda upp allt ute på gården ist för att packa ner skiten i lådor.

Har jobbat min sista dag på Make up Store idag. Känns lite trist faktiskt. Har galet ont i fötterna. Är inte van och stå/gå så mkt på jobbet, mest rumpan som tar stryik på bruket.. Mitt kungarike för en fotmassage! Ännu ett tillfälle då den där slaven skulle komma till hands.. (bokstavligt talat. ok, lamt skämt)

Imorron är det dax för koksen igen. Min sista skiftcykel! Om en vecka sticker jag till bästkusten, helt sjukt.. Men innan dess ska det flyttpackas (damn it), fikas med Linn, träffas med Sandbergs, bytas julklappar m Lisa och Emma, fira Willes 6års dag, fira jul, juldagsfestas på Lotsen och ätas hej-då-tårta på jobbet.. Puh. Hur ska man hinna med allt?? Lite tändvätska löser ju punkt nr 1..

Har förresten kommit på ett nytt nyårslöfte. Ska säga till mina hjärtan vad jag känner, ofta.

Kommentarer
Postat av: Vickis

Tycker att din kära lillebror kan ta den där flyttpackningen eftersom du fixade alla hans julklappar.. ;) Och den där slaven du eftersöker, det finns ju ett annat sätt o lösa det hela - du får ta o bli med sambo.. :P

2007-12-20 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0