Jag ger upp

Vintern har än en gång vunnit över mig. Jag höll ut länge i år, men idag, 21 dec åkte vårjackan in i garderoben och vinterjackan på.. touché.

Ska ta tag i flyttpackningen nu. Kära mammsen kommer förbi och hjälper mig medan övriga familjen flyr till Eskilstuna på innebandy.
Ska få tummen ur nu och börja det härliga (evighets)jobbet med att linda in porslin i papper..
Dödsannonsen lyder; tjej dog pga flyttpackning. Läkaren misstänker att hon genomled timmar av tristess, innan hon slutligen somnade in för gott på en hög porslin..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men det gick ju bra ju! Du har koll på läget Linnea, slappna av. Vi kör stenhårt med pappa senare i veckan. Puss på dej.

2007-12-21 @ 19:01:53
Postat av: Anton

jag och pappa är taktiska.! det är bara mamma som är dum nog att åka och hjälpa dig. ;)

2007-12-22 @ 12:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0