Karma

Var på IKEA igår med mamma och kusinen. Mina två mostrar skulle också hängt med men vi förlorade dem till vinterkräksjukan redan innan vi kom iväg.. Känns som jag är den enda som klarat mig ifrån den där skiten. Ta i trä. Kanske är det för att jag så envist förnekar vintern i och med min vårjackeprotest, att jag helt enkelt är imun mot allt som har med vintern att göra. Tex vinterkräksjukan.

I bilen på väg hem började vi ialla fall att prata om killar och relationer och sånt där tjejigt i allmänhet. Jag fick självklart höra det gamla vanliga om att jag är aaaalldeles för kräääsen och bara leeetar fel. Och sen kläcker min kära mor lite klämkäckt ur sig att jag börjar närma mig 30. Trettio!! Fyllde liksom 23 för 2 månader sen.. Det spädde ju bara såklart på min redan påtagliga åldersnoja och jag såg katter, ensamma julaftnar och celibat komma rusande i 110.. Snart 30. No pressure.
Säger som det gamla ordspråket; om man väntar på något gott väntar man i 23 år. Eller hur var det nu?

Ska bara tillägga att mamma blev smittad av kräksjukan och ligger hemma och mår kasst. Somliga straffar Gud på en gång. Säger bara karma. Snart 30.. Fnys.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är purfärsk bruttan. Så det så.

2007-12-11 @ 15:27:39
Postat av: Mamma

Men snart är jag frisk.....

2007-12-12 @ 10:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0