Grande update

Bloggen har pga någon uppgradering eller dyl legat nere ett tag. Har hänt en massa skoj som jag inte kunnat rapportera om och därför glömt av hälften.
Har börjat på fast schema nu på nya jobbet. Trivs som fisken. Känns tokmotiverande med nya produkter, nya jobbarkompisar, nya kunder, you name it.. Nu ska jag bara byta ut hela min sminksamling från MUS- till MAC-produkter. Ska nog inte bli så svårt med tanke på allt smink vi får på jobbmöten och resor och så. Tänkte ha en "sminkloppis" lite senare i vår och ge bort alla MUSgrejer till bättre behövande. Ska börja lite smått med mamma och syrran i helgen.

Appropå helgen så bär det av till huvudstaden en snabbis lördag-söndag. Fick en teater + middagskombo av Herr & fru Hassinen som nu ska utnyttjas. Medan de andra tar in på hotell passar jag på att sova över hos syrran. Päronen och lilleplutt kommer också upp så jag får umgås lite med hela familjen.
Ska försöka klämma in en fika med Elin och lilla bebben också. Måste ju få se gullungen någon gång!

Hade igår besök av den senaste i raden vänner, Tessan, som hade blivit utkörd av sin kombo Sofia som skulle få herrbesök. Vi började kvällen på kinarestaurang, mellanlandade några timmar på grannpuben och avslutade kvällen med skvaller i soffan. Very nice.

Har förresten blivit stolt mamma till denna lilla sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0