Håkan!

Var och såg Håkan Hellström på Skandinavium med Anette igår. Herrejösses! Så jäkla bra! Hade sittplatser högt, högt, höööögt upp på ena sidan om scenen. Med tanke på min höjdrädsla och att jag brukar få svindel på höjder typ 1 meter över backen trodde jag att jag skulle få panik. Men några nära-döden-upplevelser senare, på vad som kändes som en mindre bergsbestigning på väg upp mot platserna, gick det faktiskt hur bra som helst att sitta där. Stod till och med upp och dansade när Håkan rockade loss som bäst.

Gick och pub-hoppade lite efteråt och mötte upp Emma och Britta. Emma var inte sen med att påpeka att eftersom hon sminkade Håkan till senaste numret av Café så har hon tagit på honom. Och till och med sett honom i bara kallingar. Försökte spela obrydd. Det gick väl sådär..

Tessan tyckte att jag skulle skriva ner mitt nr på ett par trosor och kasta upp på scenen så att Håkan och jag kunde bli ihop. Tyvärr satt vi långt bort så de där trosorna hade inte haft en chans, inte ens med min bästaste kastarm. Förblir därför ogift ett tag till. 

 

Man kan inte annat än bli lite småkär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0