Stockholm

Spenderade helgen i Stockholm. Var jättemysigt att träffa alla igen! Hann med att träffa både Elin med bebbe och Lina.
Kom upp, lite småbakis efter middag med E, på lördagseftermiddagen och tog mig till Östermalmstorg där jag mötte upp familjen Carlsson/Hassinen. Vi gick till en liten italiensk restaurang och åt bruschetta och pasta. Efter middagen gick vi till teatern, Playhouse, och såg Myraider. Det var hur bra som helst, fällde till och med en liten tår.. Jag avslutade kvällen med att åka hem till syrran och kolla på När lammen tystnar medan de andra gick vidare för att pubba.

Efter en nästan sömnlös natt i våningssängen under min 8-åriga systerson, som förövrigt snarkar som en medelålders karl, spenderades söndagen på en knattefotbollsturnering. Min gå-på-stan-och-kolla-teater-outfit passade by the way tokilla i 5 plus och snålblåst..

Om någon undrar om tågresan så fanns det noll jobbiga barn i min vagn på vägen upp. Gud gav däremot igen big time och satte en sjukt gnällig jäkel bredvid mig på vägen hem. Förvånad någon?

Kommentarer
Postat av: Fröken C

Inte det minsata min vän, inte det minsta...

2008-04-09 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0