Händelserik dag..

Har varit några galet sega dagar på jobbet. Lite folk med dåligt med pengar efter semestrande och dyl. Har mest gått och längtat mig bort till Danmark och solsemester i Turkiet. Men så igår hände det något utöver det vanliga!

Händelse utöver det vanliga nummer ett.
Var på väg upp från lagret med hissen när hissfan stannar! Mitt i mellan två våningar! Hann överväga 3 alternativ;
1. att paniktrycka på larmknappen och börja storlipa
2. att sända en tanke till mina nära och kära och försöka accepera att min sista stund nu är kommen
3. att försöka behålla lugnet
Blev tillslut alternativ 3, (jag har ju trots allt åkt hissen på Heaven så vad är en lagerhiss på Åhléns liksom?), och efter en mycket långsam minut började hissen sakta röra sig uppåt. Med tanke på att jag förmodligen kommer jobba där ett bra tag så jag är glad att jag inte valde alterna 1..

Händelse utöver det vanliga nummer två.
På väg tillbaka till disken sprang jag på ett helt underbart smörgåsbord av skor! På REA! TokREA till och med! Är nu 5 par skor rikare och bara 425 kronor fattigare. Snacka om plåster på såren för hissincidenten..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh! Jag vill meeed! Inte fastna i hissen men köpa massa skor. Fast Tobias skulle nog bli myyyycket upprörd då.

2008-08-17 @ 10:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0