Miljonär?

Idag kom J förbi för att hämta sin post och kolla in lägenheten. Snäll som han är gav han mig en julklapp (trisspaket) och en nyårspresent (skumpa). Borde nästan vara tvärtom, att jag ger honom presenter eftersom han är så snäll och låter mig hyra lägenheten och tapetsera om och göra lite som jag vill.. Vann dock inget på lotterna så det blir inga bilar, båtar eller dylikt att ge bort i julklapp..

Kom ganska nyss hem från jobbet. Vi har öppet till 22 nu när julen närmar sig. Nödvändigt? Nej. Men ganska trevligt faktiskt.. Folk är så trevliga och glada nu, önskar en god jul och är på allmänt bättre humör än vanligt.. I morgon jobbar jag min sista dag på ett tag, sen bär det av till fjälls! Ska bli fantastiskt, underbart skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0