Paket

Kan inte låta bli att tänka på mina stackars kunder på jobbet. Nu i juletid så vill många att man slår in de produkter som de köpt. På egen risk, säger jag. Är smått obegåvad, för att inte säga helt kronkass på att slå in paket! Undar hur många som river upp det jag omsorgsfullt slagit in när de kommer hem och gör ett nytt, inte fullt så tokfult paket? Idag tackade en tjej mig för att jag hade gjort ett fint paket till henne. Det var garanterat en avledningsmanöver för att jag inte skulle se när hon hastigt skrev ner "måste köpa julpapper" på en lapp.

Har by the way blivit smått besatt av Melissa Horn. Spana genast in på YouTube!


Du springer aldrig ifatt när jag väl är där
Jag vill inte tänka framåt, men e livrädd att fastna här
Nu kan det va försent, att säga som det är

Jag testar nya vägar som aldrig tycks ta slut
Och jag har försökt att fånga den andra men har aldrig nåt ut
Jag vill ha en sista chans, så jag säger rakt ut

Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0