Mäh!

Har jobbat hela dagen på MUS. Jäkligt skoj faktiskt. Lite högre tempo än på butiken hemma, med fler kunder och mer sminkningar. Saknar däremot Herr K. Undrar förresten om man kan få för stora dra-på-munnen-muskler. Eller om man kan gå sönder lite inombords av att förklara busenkla saker om och om igen, och bita sig i läppen och säga 'tack' när man menar 'pucko'? Ligger i sånna fall i riskzonen..

Hade by the way fått ett missat samtal när jag jobbade. Något Gbg-nr som jag varken kände igen eller hittade på Eniro. Störigt as hell. Speciellt i jobbsökartider. Tänk om det var Kamprad som ringde från sitt sommarställe i Götet och var trött på IKEA och ville ge bort allt till mig? Där rök min chans att bli biljonär. Bummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0