Missad semla

Ännu ett år blev jag utan semla! Fan. Har inte ätit en semla på evigheter pga boende utomlands, diet, järnvilja, you name it! Men i år hade jag bestämt mig, nu var det dags. Hade planerat in en semle-fika med Annie, Emma, Anna och Alva. Innan fikadejten skulle jag en snabbis till MUS och få nycklar till butiken. Jag och da Boss kollade mitt schema för veckan och sa hejdå. Svävade på små snart-äta-semla-moln hem till Emma när Bossen ringer. Både jag och hon har totalt missat att jag skulle hålla en kvällskurs! Damn! Det var bara till att vända tillbaka och sjuta upp semledrömmen till nästa år..


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dej... själv åt jag en supergod på jobbet!Puss!

2008-02-06 @ 07:07:23
Postat av: Me

Rub it in!

2008-02-06 @ 19:47:09
URL: http://prinsessaavseptember.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag måste vara vääärldens snällaste flickvän. Jag köpte en jääättestor semla till Tobias på fettis-dagen, men ingen till mig själv. Kan ju bero på att jag hatar semlor iofs. Men chokladbollen var god. =) Men hade du bott hemma lovar jag att jag hade köpt en till dig med. Men men, tyvärr. Vill du inte bo här med mig så...

2008-02-07 @ 08:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0