Mössmode

Pratade med mamsen förut. Hon var iväg och kollade in brorsan som spelade innebandy. Missar ju tyvärr matcherna nu sen jag flyttat. Blir ju lite väl långt att åka. Men jag hejjar på här hemma, 40 mil bort, i en otrooooligt snygg ONYX-mössa som mamma stickat.

Fick för övrigt världens raraste samtal från gamla jobbarkompisarna i torsdags natt. De tyckte att jag hade vart borta länge nog nu och ville att jag skulle komma hem. Saknar dem faktiskt. Kanske ska söka sommarjobb där och sova på päronens soffa i några månader? Eller inte. Usch, kan inte bara alla jag tycker om och saknar göra som jag, flytta hit? Vi skulle kunna ha en egen stadsdel á la Chinatown, Oklecity.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud va snygg du är, men du skulle visat Oxyx-märket mer. Puss på dej.

2008-02-04 @ 09:36:07
Postat av: mamma

Snyggt!!!!

2008-02-04 @ 14:54:20
Postat av: Kusin

Du vet att du alltid är välkommen hit, där du inte behöver sova på nån soffa för att jobba på bruket.. ;) Sessan skulle bli grymt glad över att få ha dig här. =)
Men jag skulle ju inte ha nåt emot att överge östkusten för blåstkusten.. ;)

2008-02-04 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0