Return of the Granne

Jajamen. Ikväll kommer Grannen ner igen. Hon tar med sig Adrian också den här gången så hon ska ha något att roa sig med eftersom att jag jobbar hela helgen. Hotellverksamheten på Casa di Linnea blomstrar som aldrig förr..

Var hos tandläkaren idag. Har haft turen att få världens raraste kille här i Götet. Slår min gamla tandläkare, "Hell on wheels", med hästlängder. Va tvungen att boka in tid för lagning. 1600 spänn skulle det gå på. Man tackar! (Mamma, du kan ju ringa mig så får vi prata om det innan du börjar skriva kommentarer om frisktandvård och grejer?)

Kommentarer
Postat av: Kusin

Haha, härligt att du känner din mor.. :P

Ha så skoj med Grannen o Adrian i helgen! =)

2008-02-08 @ 23:01:14
Postat av: Lisa

Var hos tandläkaren i veckan jag med... O med risk för att låta som din mor, fan va bra det är med frisktandvård! Pröjsade inte en krona på plats, och det visar sig att jag ska dit tre ggr till för olika problem. Skulle försatt mig i personlig konkurs! Så jag rekommenderar verkligen frisktandvård... Hmm, kanske skulle börja extraknäcka hos tandis som informatör/reklamtjej... Kram baby

2008-02-09 @ 10:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0