Bowling

Spenderade lördagskvällen på bowlingbanan tillsammans med Emma, Annie, Jimmie och Pierre. Übertrevligt! Efter mycket dramatik, bl.a en bruten nagel och en halkolycka, hade jag och Jimmie vunnit en serie var. Inte helt oväntat var det tvunget att avgöras på något sätt. Så på väg hem fick det bli prickskytte med snöboll. Jojust. Jimmie vann, till Annies lättnad (husfriden you know), med en träff mot noll. Jag skyller på mina vantar som hämmade mitt kast. Plus att jag är ju inte på så god fot med vintern sen tidigare, är ju lite svårt att helt plötsligt behöva ta hjälp av sin ärkefiende. Men unnar ju självklart honom segern. Ska förövrigt nämna att jag slog tre strike i rad! Innan Jimmie snodde mitt klot och det helt plötsligt gick mkt sämre efter det..
 


Kommentarer
Postat av: The evil one

Jaja, jag SKA komma ner o hälsa på! Kanske rent av nästa gång jag är 'hel ledig'.. Första helgen i februari.. Men jag måste ju ändå säga att jag hade det rätt trevligt på Cupan.. :P

2008-01-07 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0