Handy(wo)man

En av de sakerna jag var lite skeptisk över när jag flyttade från Nypan var hur jag skulle klara av att sätta upp och bygga ihop saker utan experthjälp från pappsen. Måste säga att jag har överträffat mig själv.. Sitter och beundrar min nya lampa, som jag inte bara har satt upp utan också kapat sladd på. Och så har jag en ny hylla som jag har byggt ihop alldeles själv. (IKEA förvisso, men ändå..) Imponerande. Kanske ska gå och skriva in mig på Arbetsförmedlingen avd BYGG ialla fall?

Var på jobbintervju idag. Skulle ha gått igår men lyckades försova mig. Helt otroligt.. Jag har i princip försovit mig 5 gånger i hela mitt liv, men lyckas alltid pricka in det när det är nåt jätteviktigt som ska hända. Gången innan igår så försov jag mig när jag skulle titta på en lägenhet.. Men idag kom jag, efter att ha vaknat minst en gång i timmen hela natten och kollat klockan, iväg till intervjun på ett bemanningsföretag. De ringde upp mig redan när jag satt på vagnen hem och hade nåt jobb på g. Ska dit nån gång nästa vecka.. Sen ska jag till MUS i eftermiddag och prata lite med the boss där. Och efter det är det tandläkaren och träning. Puh, det är slitigt att vara arbetslös..

Experten fyller år idag också. 52 år ung. Happy b-day!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag, fast ännu mer födelsedagsbarnet, har alltid trott att du klarar dej själv, bara vi ( läs: jag ) slutar curla! Snygg lampa förresten. Puss o lycka till med ev jobb.

2008-01-09 @ 13:07:03
Postat av: Elin

Hello! Verkar ju som att det är bra i Götet =) Grymt snygg lampa!! Så det är dig man ska ringa när man behöver hjälp med det elektriska sen =)
Kramar från Älin

2008-01-09 @ 14:14:45
URL: http://tingeelliinng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0