Helgen som gått

Fredag. En halvtråkig start på dagen med tvättstuga och matshopping. Är för övrigt inte alls lika smidigt att släpa matkassar på spårvagnen som att åka bil med päronen till Willys. Usch nej. Dagen blev dock tokmycket bättre när fröken C kom över och vi bänkade oss framför Lets Dance. Vi kom överens om att Danny och Mat-Tina är våra favoriter. Bonden kommer smygande på en tredje plats, inte så mycket för dansprestationen utan för dialekten som utan textning i stort sätt är omöjlig att förstå. Underhållning på hög nivå! Vi kom också fram till att aerobicstanten måste gjort x antal facelifts som fått hennes hårfäste att sitta typ där Leif Loket Olssons börjar.. Emma tror också att Danny och hans danspartner kommer bli årets kärlekspar men jag hoppas för mitt liv att Cecilia kommer dumpa brottarMartin för mannen med de gyllene skorna. Det skulle va bra underhållning! Ser inte Uffe ut lite som en anorektisk clown by the way? Gillade honom bättre med lite trivselvikt..

Igår, lördag, jobbade jag på MUS Drottninggatan för första gången. Kändes bra! Lite ovant med ny butik och så, men det kommer nog bli alla tiders det där.. På kvällen var det utflyttningsfest hos Annie. Jättetrevligt med massa bra folk. Extra skoj att träffa några av de "gamla" gbgarna från förra året.. Runt halv ett-snåret tog vi, efter att ha missat bussen, taxi in till stan. Bestämde oss för att testa Parkan. Typ brats och housemusik hela kvällen, och så vi småstadsbor då.. Helt ok ställe, men Emma och jag bestämde efter en överdos av dunkadunka-musik att det var nog runt kl 3. Vi gick till mitt gamla hood Vasastan och tog varsin burgare på 11:ans, stans bästa grill. Kändes lite vemodigt att gå runt i mitt gamla kvarter. Missade vagnen hem och fick för andra gången ta taxi..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0