IKEA

Har varit full rulle hela dagen. Vaknade tidigt i morse av att en lastbil åkte förbi i jordens fart så det skallrade i hela lägenheten. Var sen på Arbetsförmedlingen. Hann med att gå till fel ställe innan jag hittade rätt, trots att jag kollade upp på nätet vart jag skulle knatade jag in på Arbetsförmedlingen BYGG och tänkte skriva in mig. Fick en frågande blick av snubben i informationen, som att jag inte skulle kunna jobba inom bygg? Har ju tamigtusan jobbat på koksen, jag klarar allt! Väl på rätt förmedling får jag ju självklart hjälp av tjejen som pratar sämst svenska och vars dator krånglar. Jomenvisst. Efter mycket om och men kom vi iaf fram till att jag ska dit om 2 veckor. Har dock inte tänkt va arbetslös så länge..
Sen gick jag ner på stan och träffade Emma, som trots hjälp av kartan hade gått vilse och fick ta världens omväg för att komma dit vi skulle ses. Inte lätt i en ny stad inte..
Har sen spenderat hela eftermiddagen på IKEA och COOP med Emma och Anette. Ligger nu i soffan, x antal tusen fattigare, och väntar på Malin.. I morgon blir det bowling med Annie och co. Strike!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0