Lena PH+Orup= Linnea

Fröken Nilsson ringde nyss. Hon ska hjälpa till med sminket när Lena PH och Orup kommer till stan. Som tack fick hon två gratisbiljetter, och självklart bjöd hon med mig! Så i morgon är det Magaluf och Ont det gör ont för hela slanten.. Spännande.

Var på bio idag och såg We own the night. Till Jennys stora besvikelse hade jag ingen date trots att jag, som hon påpekade, faktiskt bott i Gbg snart en månad. Gick med Emma och Anette i stället och det var minst lika trevligt..


Du älskar mig en stund, men tar mig för nån annan,
jag borde säga nej, jag borde ta mig samman
Jag tror knappast att du kommer för mina blåa ögons skull
För du ringer bara mig när du är full

(övar Lena PH-texter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0