Ledig!

Dags för en uppdatering!
Har vart full rulle här, jobbade min 13 dag i rad idag.. Men i morgon är jag LEDIG! Det ska firas med lunch med fröken C och en tripp till frissan. Ska bli lite ljusare i håret nu till sommaren hade jag tänkt. Sen är jag ledig i helgen också! Kors i taket. Vad ska man göra nu med all ledig tid? Om det fina vädret håller i sig tänkte jag ta en premiärtur ut till Saltholmen och sola. Kanske till och med bada lite? Bara kanske..

Annars har det inte hänt så mycket nytt. Tillbringar den mesta tiden på jobbet så jag hinner inte med så mkt fritid nu. Kommer i och för sig in en hel del orginal på jobbet som förgyller min vardag. I helgen kom till exempel 4 thaisnubbar från Norge som skulle köpa smink till deras transashow. Små, smala, tokvackra killar som sprang omkring och snackade thainorska medan jag och Jenny, som är höggravid, kände oss som stora klunsar som desperat försökte undvika att trampa ihjäl någon..
Igår kom det förbi en något förvirrad kvinna som undrade om det var söndag. Mumlade något om kaffe och pep sedan iväg.. Blev också upplyst av en kvinna förra veckan att det faktiskt finns folk som har könsherpes. Ser man på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0