Hemgång

Fröken C åker hem i morgon för att gå på Kentkonserten och hänga med Nypanbor. Börjar faktiskt kännas nu att det var ett tag sen jag var hemma. Saknar familjen och vännerna lite.. Har funderat på att åka hem i april och fira en kompis 25årsdag, men jag vet inte än. Annars håller jag mig till maj när det är kryssdags. Om jag inte längtar ihjäl mig innan dess såklart.

Götet visar sig från sin allra sämsta sida idag, 4 grader varmt, snålblåst och regn. Planen är att strosa lite i secondhandaffärer och fika med Emma innan hon sticker hem i morgon. Och ikväll är det premiärträning efter förkylningen. Börjar lite lätt med ett danspass med Annie..

Ni håller fortfarande tummarna va?

Kommentarer
Postat av: Kusin

Klart jag gör! Båda tummarna.

2008-03-12 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0