Hockeyfrilla

Fick besök av päronen + broder igår. De åkte ner på blixtvisit för att nyttja hockeybiljetterna vi fått i julklapp. Matchen i sig va urkass och Färjestad slog, till pappas glädje och Antons oglädje, Frölunda med 3-1. Själv blev jag distraherad av maskoten och missade såklart när allt viktigt hände.
Har för övrigt dragit på mig en härlig förkylning och känner inte alls för MUS hela helgen med gruppkurser och fan och hans moster.. Mitt humör blir inte det allra bästa när jag är sjuk, så de 8 stackars sminkokunniga i kväll får passa sig. Undrar om jag får kicken om jag gör en djursminkning á la McDonalds på någon? Bara för att jävlas liksom. Det är sååå våren -08.

Kommentarer
Postat av: Anton

Tyvärr neea så vann de med 4-1!

2008-03-11 @ 10:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0