Upp och nervända världen

Men vaffan! Det toksnöar ute! Tur att jag flyr söderut över helgen. Påsken ska firas i Malmö med Emma, Kentkonsert och massa skoj!
Får se hur tågresan blir. Men min vanliga tur får jag väl någon kolikunge bredvid mig.. Och fatta vad många som kommer att prata skånska, på väg till Malmö! Shit.

Hade förresten mitt första Singstarmaraton i onsdags. Spontanfirade mitt nya jobb med Tessan från MUS och hennes rumskompis Sofia. De är helt sålda på Singstar, har mickstativ och hela kittet.. Vi körde 90-talsmedley, Spice Girls, ömma kärleksballader, you name it! Har dock ont i halsen idag efter all sång. Undrar vad min stackars gamla sångpedagog skulle säga om den sångtekniken? IG-varning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0