En tyst minut

Igår fick jag en helt underbar brosch av en tjej som jobbar på Åhléns. En rosettbrosch från Fornarina som jag har letat efter i typ hela mitt liv, eller nja i alla fall ett tag nu. Knäppte fast mitt nya hjärtegull på tröjan och drog för att fira Erics födelsedag. Efter någon timme på krogen tittar jag ner för att beundra rosetten och inser till min fasa att det nu enbart sitter en säkerhetsnål på broschens plats! Har lyckats tappa broschen jag letat efter i typ hela mitt liv, eller nja i alla fall ett tag nu, efter endast någon timme som dess stolta ägare. Jag sörjer.

Jag hade en gång en brosch, med segel och ruff och köl.. Eller hur var det nu?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi som letade och letade och letade... :) Du var i alla fall heltjusig även utan bråtschen i din nya fina kjol... Tack för en helmysig helg babe! Puss

2008-05-26 @ 07:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0