Grillpremiär

Har haft en kanonhelg! Var ledig igår och idag och har passat på att ligga ute i solen. Lite bränd, men det hör väl till nu när solen äntligen börjar titta fram.
Låg i Slottsskogen igår med Annie, Anette och Lotta. Drack bubbel och mös i solen. På kvällen premiärgrillade vi på Annies innegård. Hela tjejgänget var på plats och vi hade hur trevligt som helst. Kvällen slutade med dans på Excet.

Idag har jag också passat på att vara ute i solen tillsammans med Ida. Har även hunnit med att hänga med Emma, som för övrigt hade lite jobb på gång som hon ville ha hjälp med. Vill inte säga för mycket men vi ska sminka modellerna till en ny reklamkampanj för ett väääldigt stort läskmärke. Spännande..

Fick by the way småpanik när jag bläddrade igenom almanackan och såg att jag typ missat att ringa mammsen på mors dag. En närmare titt visade dock att danskarna firar mors dag idag. Grattis till alla danska mammor då..

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej!
Kolla in min nya, fina blogg:)

2008-05-11 @ 20:20:15
URL: http://theoddity.blogg.se
Postat av: Fröken C

Vissa har det bra... Själv har man stått o svettats i köket hela helgen... Jag hoppas för guds skull att det va bubbelvatten ni drack i slottsskogen, för annars blir jag grymt avundsjuk! Puss

2008-05-12 @ 13:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0