Städning och Livets ord

Kämpade mig upp kl 08:00 i morse. Precis när jag skulle gå till vagnen fick jag ett mess där det stod att jag kunde komma till jobbet kl 12 ist.. Damn! Vad göra liksom? Tänkte först gå ut och ta en promenad. I tokregnet? Nej du. Och Friskis känns inte så lockande med tanke på att jag redan duschat, spacklat mig och gjort mig klar för jobbet. Fick bli altenativ numero 3; städa.. Missade just sovmorgon för städmorgon.

Fick också besök av två män från Livets ord som gav mig ett infoblad med några bibelcitat. Det skumma var att medan den ena gubben pratade med mig stängde han samtidigt, sakta men säkert, dörren. Har vi blivit så bekväma att vi inte ens behöver stänga våran egen dörr i ansiktet på försäljare, Jehovas eller dylikt? Välkommen till 2000-talet..

Kommentarer
Postat av: Fröken C

fan vad bra du har det då! när livets ord kom till mig stängde de då inte dörren själva!!!! fick nästan putta bort dem o dra igen dörren fort som fasiken!

2008-11-14 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0