Jaha ja

Då var det dags att uppdatera igen.. Har inte bloggat så aktivt på senaste, har inte riktigt haft lust eller tid. Sen sist har jag blivit farmor deluxe, dvs fyllt the big 24. Ojojoj.. Firade födelsedagen hemma i lägenheten tillsammans med mina underbara vänner. Fick massa fina presenter, åt Jennys toksmarriga morotskaka, drack vin och tjötade halva natten. Av mina kära päron och morföräldrar fick jag en ny lur! Min 4 år gamla mobil har härmed gått i graven. RIP. Och som grädde på moset fick jag en mysig, hemmastickad kudde av mamma på posten idag!
Annars är det inte så mycket som är nytt, jobbar på som vanligt, försöker umgås så ofta jag kan med mina nära och kära så ofta jag kan och tränar noll av 7 dagar i veckan. Puh..

Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen!!!

2008-10-04 @ 10:05:28
Postat av: Lisa

Välkommen tillbaka!! Saknat ditt bloggande! Himla tjusig lur. Blir lite avis faktiskt... Puss...

2008-10-04 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0