Päron

I helgen kommer päronen på besök. Ska bli mysigt att träffa dem igen.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men de har med sig massor med kartonger med mina gamla leksaker etc så jag kan tänka mig att det kommer bli lite att sortera. Ska passa på att packa ner vinterkläderna på vinden så att jag kan hänga upp alla fina vårklänningar.. På lördag blir det middag, har försökt boka bord på goaste tapasplejset i stan, Mañana, men det var såklart fullt. Får hänga på låset som jag och syrran och norpa ett drop-in bord. Sen ska jag såklart passa på att käka hotellfrulle med päronen, mumma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad synd, men det löser sig. Jag föreslog för pappa att vi skulle äta sushi, gissa svaret....

2009-04-28 @ 21:09:47
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Linnea

nä, jag har överdoserat sushi nu och måste ha en break innan jag lessnar totalt..

2009-04-29 @ 09:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0