Helgens bravader

Såg ännu en potientiell pojkvän på jobbet i helgen.. Rabih från Idol! Han kommer till och med nästan upp i Bagge-klass..

Helgen har varit bra, trots jobb har jag hunnit med en hel del. Inflyttnings-/födelsedagsfest hos Finne och Mimmi i lördags.. Släppte lite på VV-spärren och drack några öl. Gjorde misstaget(?) att lova Landén och Malin att sjunga på deras bröllop. Jag som inte ens gillar sånt! Så nu har jag panikövat så till den milda grad att det känns som att jag har dragit på mig en halsinfektion. Ska tillsammans med Landén hem till en kille i kväll som ska spela och sjunga med mig. Och öva mer.. För eventuellt intresserade ska vi framföra låten Gulf coast highway. Skönt med en icketraditionell bröllopslåt!

I söndags åkte jag hem till S efter jobbet och kollade på film, American History X.. Satt och surade över en clementin medan S mumsade foccacia och julmust.. Kom på lite väl sent att morbror fyllde år och fick sms:a i stället för att ringa. Somnade alldeles för sent, har haft ont i ett öga sen dess.. Vägrar trots det jobba med brillor. 

Idag är jag ledig, men ska INTE tvätta! Däremot ska jag städa.. Och försöka komma igenom Ikanobankens telekö, ringa bovärden angående kyl som håller på att paja och gå en promenad.. Fick också ett jättefint kort av Fröken C i morse! Tack babe!

Kommentarer
Postat av: lina

Åh, du får gärna öva med mig som publik - om du behöver tänka dig in i att stå inför publik alltså! Please pretty, pretty, please!

2009-12-09 @ 10:11:19
URL: http://linajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0