Idol

Är inte tokintresserad av årets Idol. Har dock kollat varje fredag, men mest med ett öga på TVn och ett på datorn.. Vem vinner då? Jag tror nog på Erik. Han är ju rätt grym, och småtjejerna gillar honom.. Brukar vara en ganska given vinnar-kombo.

Nu i Idolpausen sitter jag och kollar på Cirkus Möller. Värre skit får man väl leta efter?

Nu till helgens planer. Har TRE dagars ledigt! Så jäkla najs!! Planen var ju att megafira Fröken C som fyller år på söndag och sen ligga hemma bakis resten av tiden.. Nu har dock födelsedagsbarnet åkt hem till Okle för att kurera sin fot så det blir inget firande..
I morgon står träning, skivstångspass på Friskis, och filmkväll på schemat. Ska kolla in den nya Saw-filmen. Läskigt värre..
På söndag beger jag mig tillsammans med mina kollegor till Saras stuga i Varberg för lite julmys á la MAC; vuxendricka, sing star och sleep over..
På måndag ska jag baka lussekatter med Anette. Genidrag från min sida att baka ihop med en kock. Kanske i och för sig ska ge mig på en egen sats, kan behöva något hårt att försvara mig med när jag går hem sena kvällar..

Kommentarer
Postat av: Fröken C

jag kan garantera dig att baka med en kock inte nödvändigtvis behöver betyda perfekt resultat... mina lussebullar såg ut som nåt katten svalt, spytt upp o sedan släpat in!

men det är ju visserligen anette vi pratar om... hon är ju bra på allt hon gör... den skatan... nej ja ä int bitter!!!!!

2009-12-12 @ 21:44:36
Postat av: Lisa

O jag minns när du och jag (Emma) gjorde svarta lussebullar... Så som sagt, ta inte ut segern i förskott :)

2009-12-13 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0