Ledig

Min otroligt krävande tredagars arbetsvecka är nu över! Jag är långledig torsdag-söndag.. Så jäkla skönt!
Igår deltog jag och Fröken C i Dubs pubquiz. Svårt värre! Tävlingen bestod av 28 frågor, tex vilken är den vanligaste färgen på flaggor (röd), hur många svarta tangenter finns på ett piano (36) och vilken färg har Jungfru Maria på sina kläder (blå). Vinnaren vann 500 kr att spendera i baren medan förlorarna fick en flaska vin som tröstpris.. Vårat lag, Chicks on speed, satsade på förlorarflaskan vin men kom bara näst, näst sist med 10 poäng och fick se vårat tröstpris gå till två tjejer med ynka 7 pinnar.. Avslutade kvällen på Rockbaren tillsammas med några drinkar och Mintu-shots.

Idag njuter jag av ledigheten och fördriver tiden med att tvätta. Ska iväg till Anette och Kräftan sen och färga fransar. Får middag på köpet, inte illa!

I morgon är det dags för frissan. Mitt urblekta barr ska få lite välbehövlig färg.. Sen blir det finbesök från storstan också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0