Finbesök

Helgen som gått har varit fullspäckad! Tyvärr är jag krasslig så jag har inte haft möjlighet att delta helhjärtat i allt skoj.. Fredagen började med en after work för att fira Annies återtåg till västkusten. En timme och en öl senare pallrade förkylda lilla mig sig hem.. Tråk värre! Annie och co hade partat loss hela natten tills en vakt tyckte att Annie partat klart..

Lördagen var lugn. Var hemma hos S och lagade mat och kollade på TV. Kom på mitt under maten att Earth Hour börjat så det var bara att plikttroget släcka alla lampor och fortsätta äta i (det obefintliga) skenet av 3 värmeljus. Lättare sagt än gjort.. Men vad gör man inte för miljön? Passade också på att stirra ilsket in hos alla grannar med varenda jäkla lampa tänd..

Igår var jag hemma hos Anette. Vi plus Emma hade tänkt gå på bio men eftersom jag blivit sjuk fick jag nöja mig med middag hemma hos Anette och skippa filmen senare på kvällen. Åkte hem och möttes av Lina som snällt väntat på mig på Sju-Elvan. Hon är i stan för jobbintervju och ska stanna tills i morgon eftersom hon fick komma på intervju nr 2! Håller alla fingrar och tår för att hon får jobbet och flyttar ner till lilla mig!

Har varit och hejdå-fikat med Annie och Anna idag. Jag och Annie klämde i oss varsinn kladdkaksbit size prästost och ett tag på väg ner till tåget trodde jag seriöst att jag skulle spy. Fick tack och lov behålla allt i magen och kunde vinka av Annie på Uppsalatåget utan problem..

Nu ska jag färga håret och laga matlåda. I morn är det jobb igen. Tillbaka till verkligheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0