Sicko

Åhnej, nu har jag gått och blivit sjuk! Har känt mig småkrasslig hela veckan men jobbat på som vanligt, är inte mycket för att stanna hemma från jobbet. Brås nog på min far. Men idag har jag gått och käkat piller hela dagen, något som jag inte heller gillar, utan att känna mig bättre.. Så nu blir jag hemma från jobbet i helgen. Just när Annie är på visit från Uppsala! Typiskt.. Och på söndag kommer Lina. Hon ska på jobbintervju här i stan och får lyxa till det med en natt på Casa Eriksson.

Just det. Kändistätt på jobbet idag. Såg en flock småtjejer som stod och fnissade vid disken och var ju tvungen att kolla vad som var så spännande. EMD minsann! Tog mig in bland fjortisarna och norpade autograf till lilla Moa. Fick till och med hålla i Dannys kaffe medan jag så ointresserat jag kunde frågade var den tredje killen (SnyggErik) var. Messade kusin och meddelade stolt att jag träffat EMD men beklagade samtidigt att jag bara fått 2 av killarnas autograf. Det gjorde tydligen inget eftersom Moa ändå inte tyckte SnyggErik var speciellt snygg. Se där..

Såg att seglarskorna blir modefluga våren -09. Apropå min far.

Kommentarer
Postat av: Anette

Pappa hälsar... krya på dej, kram.

2009-03-27 @ 23:16:00
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0