Nypan-tripp!

Tillbaka på sju-elvan.

Igår premiär-hängde jag med Lina sedan hon flyttat ner. Kollade bland annat in hennes fina lägenhet, ett stenkast från mig. Ska bli toppen att ha henne här nere. Hade tänkt att vi skulle cykla runt stan för att kolla in hennes nya område, men det visade sig att min hoj fått punka.. Den gamla järnhästen har tydligen tagit lite stryk av att stå ute i ett och ett halvt år.. Snälla Anna ska hämta den åt mig på tisdag, då jag jobbar till sent, och från den dagen ska jag vara godhjärtad och låta cykeln stå inne i förrådet. I alla fall när det regnar..

Har tagit ledigt torsdag och fredag nästa vecka så det blir Nypan-tripp med fröken C! Ska bli jätteskönt att komma hem. Känner att jag behöver det nu efter allt med S och så.. Går lite upp och ner så det kan vara skönt att komma hem och bli lite ompysslad. Ska börja redan på torsdag eftermiddag med en timmes massage hos Cilla. Lyx värre! 

Nu är det dags att pallra sig hem. Börjar bli skapligt trött i hjärnan av de 3 Slush-maskinerna som står bakom mig och roterar.. Vill ha hem min dator..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dator är hos farbror doktorn nu, hoppas den är botad tills du kommer hem. Det ska bli skönt att få hem dej några dar, men ompysslad, hmm....okej då, jag börjar leta veg. recept!

2009-05-22 @ 21:04:49
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0