Good news

Glad nyhet nr 1.
Fröken C är äntligen hemma från sjukhuset! Och den lilla lyckosten åker hem till Okle i morgon.. Hon har blivit sjukskriven i 2 veckor och passar på att åka hem och umgås lite med familjen. Skynda dig tillbaka!

Glad nyhet nr 2.
Jag kommer få träffa lilla Moa i jul när jag åker hem! Har inte sett lillstumpan sen förra julen (skandal) och längtar massor efter henne (och övriga familjen också såklart..)

Glad nyhet nr 3.
Jag har snart ledig helg!! Det slår nästan nyhet nr 1 och 2.. Eller nja..
Ska passa på att gå på stan, förnya gymkortet (som jag skulle gjort för 100 år sen), kolla in Linas nya lägenhet, IKEA, biobesök med S.. Busy, busy med andra ord..


Slänger även in en tråkig nyhet. Eftersom fröken C måste äta antibiotika ett bra tag framöver nu så blir det ingen fest på hennes födelsedag. Jag som till och med har fixat en tredagarsledigt för att gardera upp eventuell bakfylla..

Känner mig extra generös idag så jag bjuder även på ett skivtips. Amanda Jenssens nya platta Happyland.
Me like..


Kommentarer
Postat av: PoLisa

Men duu! Kom hem-hem då när du är ledig i tre dagar då! (runt den 13:e) Jaa, det blir skoj. Jag är typ ledig tis-sön den veckan men min nyopererade axel pallar nog inte en resa ner till gbg...

2009-11-27 @ 18:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0