Krig

Nä nu får det faen vara nog! Härmed förklarar jag krig mot vintern, min ärkefiende! Det har den senaste månaden rådit vapenvila, jag har på något sätt accepterat vintern, och nästan till och med gillat den lite.. Det har liksom passat in med snö och minusgrader såhär vid jul.. Men nu vill jag inte ha mer vinter! Vaknade imorse till skräckupptäkten att det under natten kommit typ 50 km nysnö. Lägg till 100 minusgrader och flygande hagel i blåsten så har du Gbg as we speak. Hate it.

Jag längtar ihjääääl mig till Thailand!
Min plan är som följer: Fröken C och jag lämnar vinteräckliga Svedala för två veckor i paradiset. Och när vi kommer hem har all snö töat bort, våren är här och det blåser ljumma vindar..
Plan B: Vi återvänder hem efter två veckors solsemester och upptäcker att vintern är kvar. Men ignorerar the crap out of it..


Såg förresten på Text-tv (det är det senaste..) att Gudrun Schyman fått Let´s Dance-gänget att ändra ett dansnummer för att tanta inte vill gå ner på knä. Orka bry sig? Hon kommer ändå åka ut först av alla medan min baby Rabih kammar hem hela skiten.. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0