Home sweet home?

Planen om att få ta över lägenhetskontraktet gick åt pipan. Fan, fan, fan. Lyckligtvis är J så snäll så jag får bo kvar tills det löser sig med något annat. Vad göra?

Säga upp mig och flytta hem till Nypan? Lillebror ska ju flytta hemifrån så jag passar på att ta hans rum?
Magasinera mina möbler och hoppa runt och andrahandshyra lägenheter någon månad åt gången?
Råna en bank och köpa eget?
Snärja en rik karl och flytta in i hans etagevåning på Avenyn?

Kom fram till att om alla mina läsare (ca 15 st tappra själar) donerar 15 000:- var så har jag fixat en kontantinsats. Bra va?
Märk era bidrag med "Hjälp en hemlös". Tack.


Kommentarer
Postat av: PoLisa

Jag röstar LÄTT på förslaget att flytta hem till Nypan... Du kan få bo på vår övervåning! Och jag köper hem allt från 7-11 just in case you need it... Kom just på att det kanske inte var så smart att kommentera just detta inlägget då jag antar att jag blir 15 lax fattigare... Ups.

2011-04-18 @ 11:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0