03: Mina föräldrar



Här är de, mina föräldrar! De har varit gifta i 25 år, vilket jag tycker är fantastiskt.. Det är så man själv vill ha det någon dag.. Att dras med samma gubbe/gumma i hela livet är nog inte så pjåkigt.
Mina föräldrar är rätt olika, lite som varandras motpoler. Mamma tex är den som har många bollar i luften, hjälper en med saker omedelbums, fixar och trixar. Pappa däremot sätter påminnelse i mobilen när han ska hämta en någonstans. Annars glömmer han bort en. Dock är han lugn, stabil och rolig som bara den!
Jag är nog mer lik min pappa till sättet (lugn, stabil och askul?), medan min bror fått mammas egenskaper. Så vi kompletterar varann bra, hela familjen Eriksson..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0