Åh, neeej!

Nej, nej, neeeeeej! Jag har fått ont i ryggen. Faaan också! Inte idag! Inte för att jag vill ha ont i ryggen någon annan dag heller, men just idag passar det extra jäkla skit dåligt. Ikväll ska jag nämligen ha fest. Och det har jag (och de flesta av mina svältfödda-på-festligheter-vänner) sett fram emot aplänge nu..
I torsdags var jag och tränade, styrka med fokus på rygg. Har försökt koncentrera mig på det på gymmet med tanke på min historia med 2 hejdundrandes ryggskott. Kanske tröttade jag ut ryggen för mycket?
Sen igår var det tok-busy på jobbet, tog ryggen stryk? I natt har jag legat i fosteställning hela natten, för att försöka slappna av så gott jag kan. Och nu ligger jag på spikmatta. Ryggen MÅSTE bli bra till ikväll!
Det sitter liksom i svanken, och det gör att rumpan blir helt spänd och krampaktig för att typ kompensera för ryggens smärta. Det ser typ ut som att jag är bajsnödig när jag går..
Kanske kan bli en hit i Gbgs nattliv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0