En födelsedag

Idag fyller min kära, fina Lina år! Hela 27 bast blir hon gammelgumman. Ojoj, det känns extra härligt att (bara) vara 26!
I present av mig har hon fått en biljett till Håkan Hellströms spelning på Slottsskogsvallen i juni. Ska bli helt fantastiskt! Vår senaste Håkan-upplevelse, konserten i höstas, förstördes tyvärr lite av hjärtekross. Men i sommar smäller det! Utan brustna hjärtan..
För att fira den stora dagen gick vi även på bio efter att jag slutat jobbet. Vi såg 127 timmar. Den där om han bergsklättraren som fastar med armen under en sten, ensam i en ravin. Hur kommer man då loss? undrar ni. Jo, man bryter ju sin egen arm, och hugger sen av den med en armékniv. Såklart.
Jag och Lina var inte de enda i salongen som nästan pjukade upp popcornen om jag säger så.. Men ändå, en helt ok film.
(Tips till alla äckelmagade: håll för öronen samtidigt som du blundar. Då slipper man både SE och HÖRA ben knäckas. Bara ett tips..)


Skrev förresten en lapp idag till min granne. Inte en arg lapp, mer en "sluta härja på natten och sov som vanligt folk"-lapp. Men ändå var jag lite spänd idag på hur min lapp skulle tas emot. Lite nervös liksom.. Man kanske skulle få en arg lapp tillbaka? En bomb i brevlådan? En yxa i dörren?
Nada.

Kommentarer
Postat av: lina

åh, tack. Nu känns det ännu bättre att vara 27 ;)

Men om man får biljett till HH när man fyller 27, så är det lätt värt det - alla år framöver. Tack så sjukt mycket, finaste du!

2011-02-16 @ 14:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0