En lördag

En ledig lördag innehåller i princip alltid samma sak: städning och lite fest.
Började dagen med en skön sovmorgon för att sedan gå på projekt städ. Dagens mission var att få rent fläkten och väggen ovanför i badrummet. Dock hade jag inte räknat med att fläktjäkeln sitter så högt upp! Efter att ha insett att jag inte kommer växa ytterligare 10 cm på morgonkvisten kom jag på en genial idé! Så badrummsvägg och fläkt är nu städad av mig, ståendes på tå på toastolen men en skursvamp fastnypt i en stektång. Voilà!
Morgondagens städ: tvätta fönster kanske?

Nu ska jag göra mig lite fin för några öl på stan med Landén. Men först blir det ett litet pit stop hos fröken C på Heaven 23. Apoteket har tydligen restat hennes p-piller. Who u gonna call? Linnea.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Om hon jobbar och du ska ut med en gift man, behöver ni piller då?......

2011-02-05 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0