Mammabesök

Väntar på min kära mor som ska besöka bästkusten över helgen. Vi ska ha en tjejhelg med bl.a shopping och middag på Mañana. Tyvärr sabbar ju SJ planerna som vanligt, så mamma är skapligt försenad..


Idag har jag btw gjort en av de tråkigaste sakerna som man kan göra. Jag har handlat en ny BH. Fy faen, vad det är tråkigt! Och dyrt.. Som tur var så fick jag toppenbra hjälp av en tjej på Change, så det gick hyffsat smärtfritt ändå. Det är märkligt vilken dålig koll man har på sin BH-storlek. Och ändå så använder man den varje dag.. Vi tjejer kanske ska tänka efter en extra gång innan vi surar ur på våra pojkvänners val av storlek när det vankas present..?


Fick just ett mess från Mami, tåget är just nu 1 timme och 15 min sent. Bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0