Köpenhamn!

Är just hemkommen från en toppenbra kick off i Köpenhamn! Det var intensivt, gick upp kl 05:00 igår och kom i säng efter 02:00 i natt.. Som tröst kom Eric Saade och uppträdde för bara mig. Snäll som jag är lät jag övriga gänget kolla på. Jag är kär.


Brandlarmet gick under konferensen. 200 tjejer jublade.


Sicken chock!


Fikapaus


Pink lips


Vi bodde på Tivoli Hotell, så coolt!


Fixade inför middagen


Eric ska just fria till mig. Här sitter han och samlar mod..


Snälla Linnea?


Jaaaaa!!


Er inbjudan till the Eriksson/Saade-wedding kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Kusin

Men hallå?!

Vad hände med Zlatan?¿?

2011-06-19 @ 17:32:43
Postat av: mamma

Det undrar jag också!

2011-06-19 @ 19:36:23
Postat av: Lillebror

Du är medveten om att din "nya" man är lika ung som lillebror?!?

2011-06-28 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0