Drömtydning?

Vaknade nyss efter en så jäkla konstig dröm. Jag var i Gbg och fick skjuts hem av 2 killar. De är båda från Nyk, och inga jag direkt umgås med på riktigt. Iaf, när vi svänger in på min gata så känner jag inte alls igen mig, kan liksom inte hitta ingången till min gård.. Vi åker vidare och stannar efter ett tag för att vända om. Då slänger en av killarna iväg nåt över axeln, och jag som står bakom honom kör en fantomräddning och fångar det han kastat, rakt över mitt eget huvud. Då visar det sig att det jag just fångat är bajs(!) som jag nu mosat ihop i handen och tappat ner i skallen.. Vad i hela friden betyder nu detta?! Förvirringen i drömmen över var jag bor känns inte så långt ifrån verkligheten, med tanke på situationen med lägenhetskontrakt osv. Men bajset? Att jag nu är sjuk och därför mår skit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0